Aanbieding!

Doelgroepgericht schrijven

Het is niet makkelijk om als non-profitorganisatie mensen aan uw organisatie te binden. U biedt immers niet iets tastbaars aan. Des te belangrijker is het om goed onder woorden te brengen waar uw organisatie nu precies voor staat, welke maatschappelijke doelen u wilt bereiken en welke groepen u daarmee ondersteunt. Dit vraagt om heldere teksten. Of die nu in de krant, op Facebook of in een folder belanden: uw doelgroep moet uw boodschap ontvangen en begrijpen. Daarbij is het ook belangrijk dat de teksten gericht zijn op de specifieke lezer, denk aan de donateur, vrijwilliger of subsidieverstrekker. Voelen zij zich niet aangesproken of overtuigd, dan kan dat in het ergste geval uw bestaansrecht onderuit halen. Hoe u een scherpe tekst op maat schrijft voor uw doelgroep, leest u in dit dossier.

49,00

Proefabonnement72,76

Dit themadossier ontvangt u binnen 5 werkdagen. Daarnaast krijgt u nog twee themadossiers op het moment van verschijnen per post.

Jaarabonnement272,85 136,43

In het eerste jaar ontvangt u met dit tarief 50% korting. Daarna betaalt u €272,85 per jaar. Naast dit nummer ontvangt u nog vijf themadossiers op het moment van verschijnen per post.

Los exemplaar49,00

Los exemplaar