Aanbieding!

Fondsenwerving

Structurele fondsenwerving is voor steeds meer stichtingen en verenigingen broodnodig. Als u als bestuurder kiest voor een strategische aanpak en voorop gaat in de ontwikkeling, kan fondsenwerving zeer effectief zijn voor uw organisatie. Maar waar begint u dan, wat is uw rol en wat zijn uw taken? En hoe maakt u fondsenwerving een blijvend onderdeel van uw organisatie? Dit dossier doet alles uit de doeken en geeft u snel een overzicht van alle strategische fondsenwervende opties: van effectieve donateurs- en ledenwerving tot nalatenschappenprogramma’s en crowdfunding, inclusief de stappen op weg ernaartoe, de randvoorwaarden en de inrichting van uw organisatie om fondsenwerving doeltreffend te maken.

De auteur, drs. Hans van der Westen, heeft zo’n 25 jaar ervaring met het ontwikkelen van structurele fondsenwervende campagnes en adviseert directies en besturen van uiteenlopende stichtingen en verenigingen.

49,00

Proefabonnement72,76

Dit themadossier ontvangt u binnen 5 werkdagen. Daarnaast krijgt u nog twee themadossiers op het moment van verschijnen per post.

Jaarabonnement272,85 136,43

In het eerste jaar ontvangt u met dit tarief 50% korting. Daarna betaalt u €272,85 per jaar. Naast dit nummer ontvangt u nog vijf themadossiers op het moment van verschijnen per post.

Los exemplaar49,00

Los exemplaar