Personal branding

Veel mensen vinden het maar lastig: zichzelf in de schijnwerpers zetten met als doel iets voor elkaar te krijgen. Toch is het mogelijk, zonder daarbij de labeltjes ‘arrogant’ of ‘gebrek aan bescheidenheid’ opgeplakt te krijgen. Die manier heet ‘personal branding’, een uit de Verenigde Staten overgewaaid fenomeen waarbij u uzelf als sterk merk presenteert aan de buitenwereld. U bedrijft bij wijze van spreken uw eigen marketing, versterkt uw goede eigenschappen en roept op deze manier positieve beelden en associaties op. Dat kan zeker helpen bij uw werkzaamheden, de omgang met collega’s en het ontplooien van uw carrièremogelijkheden. In dit themadossier van Office Rendement leert u wat u moet doen om personal branding ook voor u te laten werken.

Auteur Karen Visser is werkplektrainer en professional organizer. Ze leert mensen slimmer werken, op een manier die bij hen past, zodat ze met meer plezier productief zijn. Vanuit haar bedrijf New Broom geeft ze sinds 2009 trainingen en workshops over effectiever en efficiënter werken: www.newbroom.nl.

49,00

Los exemplaar49,00

Los exemplaar