Prijsvragen organiseren

Van puzzels tot slogans, van kleurplaten tot een sweepstake: het uitschrijven van prijsvragen is erg populair bij bedrijven en organisaties. Met een creatieve prijsvraag en een aantrekkelijk prijzenpakket kunt u uw bedrijf of merk flink in de kijker spelen. Dat is niet alleen goed voor uw naamsbekendheid en het imago van uw bedrijf. Als uw prijsvraag aanslaat en veel free publicity krijgt, ziet u dat vaak direct terug in de omzet.

Toch kunt u niet zomaar een prijsvraag uitschrijven; bij het organiseren van prijsvragen en promotionele kansspelen moet u rekening houden met allerlei regels. Als u die niet kent, moet u zich daarin verdiepen. Bovendien onderschatten veel marketingprofessionals hoeveel tijd de organisatie van een prijsvraag kost. Wilt u het professioneel aanpakken, dan is een prijsvraag organiseren geen project dat u even naast uw reguliere werkzaamheden uitvoert. Met dit dossier kunt u snel aan de slag met de voorbereiding en planning van uw eigen prijsvraag.

49,00

Los exemplaar49,00

Los exemplaar