Verpakkingen

De verpakking is het eerste wat de klant ziet als hij uw product aanschaft. Het zou dus een gemiste kans zijn als u geen verpletterende indruk probeert te maken tijdens dat eerste contactmoment met uw product. Bewustwording dat de verpakking een communicatiemiddel is, vormt de eerste stap, maar hoe verder? Want er zijn talloze factoren waar u rekening mee moet houden. Zo moet u een keuze maken uit de beschikbare materialen. Papier, karton, metaal, hout; het is maar een greep uit de materialen waar u uit kunt kiezen.

En dan zijn er nog andere aspecten waar u mee te maken krijgt. Wat dacht u van de milieuvriendelijkheid? Het psychologische effect van uw verpakking? Of de wettelijke eisen die de overheid stelt aan productverpakkingen? Het zijn allemaal zaken die om de hoek komen kijken bij het ontwikkelen van verpakkingen. Gelukkig kunt u op dit themadossier rekenen om u grondig te informeren, zodat u de doelgroep helemaal in kunt pakken!

49,00

Los exemplaar49,00

Los exemplaar