Aanbieding!

Zakelijke communicatiemiddelen

Communicatie is erg belangrijk voor uw stichting of vereniging. U wilt immers uw goede doel promoten en nieuwe donateurs werven. Het gebruik van social media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook is dan ook niet meer weg te denken. Daarnaast moet uw website natuurlijk aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk zijn voor potentiële donateurs; het is het visitekaartje van uw organisatie! U moet daarbij ook niet vergeten om voldoende aandacht te schenken aan de beveiliging van uw bedrijfsgegevens en de privacygevoelige gegevens van uw leden, donateurs en werknemers.

Op de werkvloer kunt u ook niet meer zonder zakelijke communicatiemiddelen. Steeds meer werknemers communiceren onderling via messengerdiensten, vergaderen op afstand en werken in de cloud. Uiteindelijk moet u de juiste communicatiemiddelen inzetten om uw organisatie te (be)sturen. In dit themadossier van Bestuur Rendement leest u welke communicatiemiddelen u allemaal kunt gebruiken om uw doel te bereiken en wat de voor- en nadelen zijn.

49,00

Proefabonnement72,76

Proefabonnement

Jaarabonnement272,85 136,43

In het eerste jaar ontvangt u met dit tarief 50% korting. Daarna betaalt u €272,85 per jaar. Naast dit nummer ontvangt u nog vijf themadossiers op het moment van verschijnen per post.

Los exemplaar49,00

Los exemplaar